joi, 19 aprilie 2012

Mare mai ii frica...
      In toate intalnirile cu Chelsea, Barcelona a avut parte de acelasi tratament, a intalnit de fiecare data o echipa cu 10 fundasi care practica mai degraba handbal decat fotbal, lucru care mie imi provoaca dezgust, sincer pentru o echipa de top din Anglia, stilul da joc este nemarginit de penibil.
      Daca ar fi jucat cu Poli, nici ei nu s-ar fi aparat si cu rezervele. Cuvintele mele nu trebuie luate ca o jignire la ardesa fanilor londonezi, ci doar ca opinia mea fata de meciurile facute de Chelsea in intalnirile din ultimi ani (daca urmariti UCL stiti despre ce vb.), in intalnirile cu Barcelona (dupa cum am mai spus-o, sunt un fan inrait la Barcelonei,este a doua echipa de fotbal de care mi s-a spus, dupa Brazilia, echipa cu care tinea fratele meu cand eram mici, dezi totul pana la Barca'.)
      Dar ramane de vazut ce se va intampla saptamana viitoare in returul de pe Camp Nou, unde sunt convins ca in prima secunda Chelsea va adopta acest stil penibil, ca pe propriul fiu.
    
      P.S. sambata Barca' poate infige cutitul in inganfati Madridului, asa ca, cat timp este vorba de Barcelona, totul e posibil....
mr.NES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu