sâmbătă, 3 martie 2012


     Vremea de afara ne arata ca vara este tot mai aproape si cred ca toti o asteptam din ce in ce mai tare.Acum 2 weekend-uri ma rodea o pofta nestapanita de al scoate pe Suzi de la naftalina,dar dupa o privire mai atenta pe strazile noastre,m-am razgandit.Am zis ca mai bine mai astept 2,3 saptamani pentru a ma putea bucura cu adevarat de placerea unei plimbari.Saptamana asta,in seara in care au cazut din nou cativa fulgi de zapada am fost mai dezamagit decat am fost in ziua in care am aflat ca am aflat ca Mos Craciun nu exista(glumesc desigur ca dupa cum bine stie toata lumea  MOS CRACIUN EXISTA !!! am vazut io pe Pro TV...emisiunea in care Busu imbracat in mosu` da cadouri),dar cu toate astea zapada a trecut vremea buna a venit si abea astept sa merg acasa…

P.S. ma asteapta Suzi………….

Mr NES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu