luni, 12 martie 2012

James May Biker

      Astazi am aflat din intamplare, ca James May ii unul de-a nostru.Intr-un interviu acordat site-ului BIKEEFIX.com isi spunea parerea despre viata de motociclist.
      Este pasionat de motocicletele clasice, deci prima achizitie a fost o Honda din 1974,mai exact modelul CB750.
      Cand a fost intrebat care ii cea mai frumoasa motocicleta construita vreodata, a spus: ,,In some ways the 70s Ducati 750ss. But in others it’s the original Honda Cub, for what it represents.``

      De asemenea, intrebat despre motocicleta electrica, ,,I’ve tried an electric fuel-cell motorcycle and a rechargeable electric scooter. I think there could be something in it, you know.``, lucru care mie nu imi suna prea incantator(cel putin deocamdata), pentru simplu fapt ca nu mai exista sunetul care iti ridica parul pe maini si te face sa visezi cu ochi deschisi, asa ca spun NU motocicletelor electrice.
      In ceea ce priveste viitorul motocicletelor clasice, numai daca avem grija de ele acum se vor pastra vii, (un prieten de al meu isi construieste acum un Cafe Racer,cand o sa fie gata voi posta poze ,,ce o fost si ce o ajuns,, ...recunosc am vazut proiectul si arata foarte bine, asa ca nu pot decat sa ii urez ,,SPOR,,). Din nou m-am luat cu alceva si nu am terminat de spus tot despre James May,dar daca vreti sa cititi interviul intrati pe site si ii mult mai bine relatat decat as fi facut-o eu.
      Sa ne intrecem pe km parcursi, nu pe km viteza...asfalt uscat mai ales pentru cei ce au inceput sezonul moto.
mr.NES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu